donderdag 24 april 2014

haken

Ik kan het niet helpen, ik vind haken zo ontspannend 's avonds bij de tv! e
En die kleine vierkantjes zijn ideaal voor in de avonddienst, gaat de telefoon, gooi ik mijn werkje zo neer, zonder later terug te hoeven tellen of uit te halen.
En dus heb ik alweer verschillende haakprojecten onder handen:

Ik haakte 81 vierkantjes voor een jongensdekentje, het haken is klaar, nu nog de vierkantjes aan elkaar maken (bah!)


Ik zag een leuke steek op internet en besloot hiervan een 2de jongensdeken te haken:



En de kleurige grannytas ik klaar, althans, de buitenkant, de binnentas moet ik nog naaien en dan de hengsels nog vastnaaien (ook zo'n akelig werkje)


En...omdat ik nog meer restjes heb, besloot ik nog een tweede tas te haken en maakte ook daarvan vast een beginnetje:

Tot later!

3 opmerkingen:

  1. Geweldig , al je mooie haakwerkjes.
    Helemaal gelijk, mijn werkje ligt altijd klaar, om te pakken als we koffie drinken of even zitten.
    Fijne dag Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geneer je niet en haak je suf, het is inderdaad een heel ontspannend werkje. Je jongensdekentjes worden enig en die tas (deze is toch voor jezelf, ik loop al maanden te pronken met jouw mooie tas) is enig, heel anders, lekker kleurig, succes met de nare afwerkonderdeeltjes van dit kunstwerkje.
    Je weet toch dat je die granny's ook aldoende aan elkaar kan haken, dat scheelt je een berg naaiwerk. Succes met je vrolijke haaksteken, mooie kleurtjes en heerlijke projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoezo akelig,het is toch leuk om je tas en deken te kunnen afwerken

    BeantwoordenVerwijderen